čtvrtek 22. prosince 2016

Vianoce v Bratislave?!


Tešíte sa na Vianoce? Ja strašne!
Snívam o nich už od augusta a konečne sa ich dočkám!

Musím sa pochváliť že konečne, aspoň raz v živote, sa mi podarilo nakúpiť darčeky skôr ako 23.12! :) Takže už ležia zabalené pod stromčekom od 19- tého :-D Mám z toho obrovskú radosť! A čo vy? ako ste na tom tento rok? máte už všetky darčeky nakúpené? Alebo ešte stále nemáte nič? :) 
     




Tento rok som bola po prvýkrát na Vianočných trhoch v našom hlavnom meste v Bratislave. Musím sa priznať že celkom závidím ľuďom ktorí bývajú v Bratislave, pretože sa môžu hrdo pýšiť krásnym námestím, či bohatou ponukou na spomínaných vianočných trhoch.





Bratislavu sme si naozaj moc užili! Hoci sme na to mali len pár hodín a dokonca sme sa aj stratili (hah), bol to skvelý výlet na ktorý budem veľmi rada spomínať. Dúfam len, že sa tam raz opäť spolu vrátime a užijeme si ju zas o čosi viac :)





 S mojou milou ♥

  Urban sme už navštíviť nestihli, pretože sme na kávičke zdržali v Mondieu, ale sľúbili sme si, že pri jarnej návšteve Blavy to tam prídeme pozrieť  :D  
 Ja vážne nemusím hranolky, ale toto je jednoducho úžas! Zjedla som toho málo, väčšiu časť som zahodila (Och, viem, je to nepríjemné že takto márnim jedlom, ale nemala som to fakt kam dať!) ale aj cez to, som sa do toho úplne zaláskovala. Za nás má Orbis jednoducho lajk! ♥






 Čokochanel po Blavácky ♥ :D

2 komentáře:

  1. Moc hezký fotky :) Vánoční trhy v hlavních městech mají vždycky krásnou atmosféru, ale za ty lidi bych tam někdy vraždila :D
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem krásne za milý komentár! :) No to áno, niektorí ľudia boli naozaj strašní a nepríjemní, akoby im išlo o život sa predierali dopredu -,- :D

    OdpovědětVymazat

Štítky